top of page

Supply chain administratief medewerker

 

Wat doen wij …

Wij maken al meer dan 35 jaar ‘out of the box’ producten voor de alsmaar groeiende internationale caravan- en camperindustrie. Wij ontwerpen en produceren deze innovatieve producten onder meer in Vlaardingen.

Met wie doen wij dat …

Met een zeer gemotiveerd en enthousiast team dat uitstekend is opgeleid, leveren wij elke dag aan onze klanten in ruim 30 landen over de gehele wereld.

Word jij onze nieuwe collega in de functie van supply chain administratief medewerker...?

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Administratief verwerken van voorraadmutaties in ons eigen magazijn en de externe magazijnen

  • Administratief voorbereiden van logistieke laadplanning en vesselschedule

  • Administratieve ondersteuning van ons logistiek- en productieteam

  • Verwerken van tijdsregistraties

  • Allerlei andere administratieve werkzaamheden op Supply Chain en/of andere afdelingen

  • Rapporteren aan onze Supply Chain Manager

 

Wat bieden wij jou:

  • Grote vrijheid om jouw administratief talent optimaal in te zetten

  • Onvoorwaardelijk support van onze Supply Chain Manager en haar team

  • Vakgerichte cursussen om je kennis up-to-date te houden en uit te breiden

  • Geavanceerd ERP-systeem (ISAH)

  • Meegroeien met ons bedrijf

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling

 

Wat breng je mee ?

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie

  • (Administratief-) logistiek MBO-diploma en/of MBO werk- en denkniveau

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

  • Je bent vanzelfsprekend proactief en resultaatgericht

  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

 

Interesse ?

Reageer met CV en motivatiebrief op recruiter@horrex.nl , waarvoor dank

*Acquisitie betreft deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

bottom of page