Supply chain administratief medewerker
​
Wat doen wij …
Wij maken al meer dan 35 jaar ‘out of the box’ producten voor de alsmaar groeiende internationale caravan- en camperindustrie. Wij ontwerpen en produceren deze innovatieve producten onder meer in Vlaardingen.
​
Met wie doen wij dat …
Met een zeer gemotiveerd en enthousiast team dat uitstekend is opgeleid, leveren wij elke dag aan onze klanten in ruim 30 landen over de gehele wereld.
​
Word jij onze nieuwe collega in de functie van supply chain administratief medewerker...?
​
Jouw verantwoordelijkheden:
​
-
Administratief verwerken van voorraadmutaties in ons eigen magazijn en de externe magazijnen
-
Administratief voorbereiden van logistieke laadplanning en vesselschedule
-
Administratieve ondersteuning van ons logistiek- en productieteam
-
Verwerken van tijdsregistraties
-
Allerlei andere administratieve werkzaamheden op Supply Chain en/of andere afdelingen
-
Rapporteren aan onze Supply Chain Manager
Wat bieden wij jou:
​
-
Grote vrijheid om jouw administratief talent optimaal in te zetten
-
Onvoorwaardelijk support van onze Supply Chain Manager en haar team
-
Vakgerichte cursussen om je kennis up-to-date te houden en uit te breiden
-
Geavanceerd ERP-systeem (ISAH)
-
Meegroeien met ons bedrijf
-
Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een goede pensioenregeling
Wat breng je mee ?
​
-
Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie
-
(Administratief-) logistiek MBO-diploma en/of MBO werk- en denkniveau
-
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
-
Je bent vanzelfsprekend proactief en resultaatgericht
-
Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
Interesse ?
​
Reageer met CV en motivatiebrief op recruiter@horrex.nl , waarvoor dank
*Acquisitie betreft deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
​